ברכונים לבר מצווה

ברכון מק"ט RY152

ברכון מק"ט RY152

מחיר: 4.2 ₪ כולל מע"מ
נוסח: אשכנז או עדות המזרח.
מידות: גובה 16, רוחב 11.5.
ניתן להוסיף הקדשה על הכריכה.
אפשרות למשלוח עד הבית!

ברכון מק"ט RH352

ברכון מק"ט RH352

מחיר: 4.2 ₪ כולל מע"מ
נוסח: אשכנז או עדות המזרח.
מידות: גובה 14, רוחב 11.
ניתן להוסיף הקדשה על הכריכה.
אפשרות למשלוח עד הבית!

ברכון מק"ט RH102

ברכון מק"ט RH102

מחיר: 3.8 ₪ כולל מע"מ
נוסח: אשכנז או עדות המזרח.
מידות: גובה 16, רוחב 11.
ניתן להוסיף הקדשה על הכריכה.
אפשרות למשלוח עד הבית!


בר מצווה הוא מאורע מיוחד במינו, שקורה רק פעם אחת בחייו של כל גבר. היות וכך, המאורע דורש חגיגה גדולה עם הפקה מושקעת, שכוללת מזכרות: ברכונים לבר מצווה לכל האורחים שמגיעים.
גיל 13 הוא גיל בעל משמעות ומשקל גדול ביהדות. כל ילד שמגיע לגיל הזה כבר הופך להיות גבר- גבר צעיר אומנם, אך הוא כבר לא ילד. מדובר במאורע שכל גבר חווה רק פעם אחת בחייו, ומכיוון שהיום המיוחד הזה לא יחזור בשנית, ראוי לעשות חגיגה גדולה עם הפקה מושקעת עבור המאורע.
החגיגה לכבוד בר המצווה יכולה להתקיים בכותל, באולם אירועים בבית כנסת וכדומה, אין זה משנה- העיקר לשמוח ולכבד את המעמד שבו הילד הופך לגבר. כהורים, אתם וודאי מתכוונים לעשות כל שביכולתכם על מנת להפיק אירוע מושלם לכבוד הילד שלכם, וקרוב לוודאי שחשוב לכם גם שהאורחים ייהנו. כמו כן, אתם רוצים שהאורחים יזכרו את האירוע כפי שאתם תזכרו אותו, אבל הדרך היחידה לחרוט את האירוע בזיכרונם היא לתת להם משהו, מזכרת כלשהי מהאירוע. כמובן שאתם השקעתם כבר הרבה זמן וכסף בהפקה, אבל המזכרת לא צריכה לגזול הרבה מזמנכם או מהכסף שלכם. אם אתם רוצים לתת מזכרת לאורחים בלי הרבה מאמץ והוצאות גדולות, ברכונים הם הבחירה המושלמת.
בר המצווה הוא אירוע שכולו זמירות וברכות, שהרי הילד שהופך להיות גבר עולה לתורה, ומעמד זה דורש ממנו מאמצים קדושים. היות וכך, נראה כי ברכונים לבר מצווה הם מתנה שהולמת את המעמד והאירוע, ולכן היא בחירה טובה מאוד, גם אם אתם עצמכם או המשפחה שלכם אינכם שומרי מסורת.
עכשיו כשהחלטתם להזמין ברכונים לבר מצווה עבור האורחים, אתם צריכים לבדוק כמה דברים, ביניהם רשימת המוזמנים לאירוע וכמה מהמוזמנים צפויים להגיע. אחרי שעברתם את שלב אישורי ההגעה, קחו מרווח מסוים של כמה אנשים או עשרות אנשים, ביחס לכמות המוזמנים הכוללת, שכן הרבה פעמים מי שאומר שיגיע לבסוף לא מגיע, ולהיפך. אבל יותר חשוב מזה, אתם צריכים לעשות השוואת מחירים בין הברכונים השונים שאנחנו מציעים. וכשאתם עושים את ההשוואה ביניהם, אל תסתכלו רק על המחיר, אלא גם על מה אתם מקבלים בתמורה- מבחר, כמות ואיכות. האיכות היא קריטריון חשוב שכן היא זו שתשפיע על שלמותם של הברכונים גם בעוד שנים מהיום. אם אתם רוצים שבר המצווה תיזכר לשנים רבות, הברכונים צריכים להיות איכותיים כי הם יהיו המזכרת מהאירוע ובלעדיהם האירוע יישכח מהר מאוד.
תיהנו בבחירת ברכונים לבר מצווה ובחרו את העיצוב שמתאים לעיצוב האירוע. קחו בחשבון גם את האורחים שלכם והצרכים שלהם. למשל, קשישים שצריכים ברכונים הכתובים באותיות גדולות. אתם גם יכולים להוסיף הקדשה אישית מכם שתייחד את הברכונים.